Töltsd le az ETELE appot:

App letöltése Apple Store-ról App letöltése Apple Store-ról
A Dorko egy hazai, fiatal street style-és sportmárka. A márka története a hatvanas évekbeli dorogi gumigyárban készített gumitalpú, gumiorrú tornacipőkig nyúlik vissza. A köznyelvben dorkónak hívott cipők 2014-ben születtek újjá egy felvállaltan magyar márka megalapításával. A Dorko számára a kezdetektől fontos volt az együttműködés tehetséges tervezőkkel, feltörekvő zenészekkel, művészekkel és sportolókkal. Sokan és sokféleképp inspirálták az újraálmodott cipőket. Igazi csapatmunka áll a márka mögött, aminek köszönhetően lépésről lépésre tud fejlődni, és napról napra nagyobbat álmodni mind termékfejlesztés szintjén, mind pedig a Dorko zenei és művészi kollaborációit, sportban betöltött szerepét illetően. Emellett azok a hazai társadalmi ügyek, amelyek egyébként kevésbé kerülnek reflektorfénybe, szintén nagyobb hangsúlyt kaphatnak a Dorko küldetésének köszönhetően. A Loyalty is Royalty kampány idén 7. alkalommal segít a magyarországi vakvezető kutyák képzésének támogatásában. A Nő Erő Jövő kezdeményezés pedig szintén évről évre kiemelt szerepet kap annak érdekében, hogy a nőket érintő lényeges ügyek minél nagyobb figyelmet kaphassanak. Négy éve a sporttermékek is fókuszba kerültek a Dorko életében. Ekkor született meg a Dorko Hungary kollekció, amit azóta számos hazai sportszövetség és egyéni sportoló visel büszkén. Fucsovics Marci és Balázs Attila pedig már világszinten is képviselik a márkát teniszsikereiknek köszönhetően.
1. Emelet