Sugarbird
Női divat
itt találod
2. Emelet
mai nyitvatartás:
10:00 - 20:00
A Sugarbird madár 2007-ben született, valahol túl a szivárványon és szárnyal napjainkig, és még tovább.
A Sugarbird - House of Sugarbrands egy multibrand koncepció :
Az alap kiindulás nem csak egy brand alapítása volt, hanem több márka létrehozása különálló, de egymással kombinálható stílusjegyekkel. Online shoppunk és üzleteink mintegy multibrand store-ként üzemelnek, saját márkáinkat felvonultatva. A saját magunk által létrehozott márkákon kívül évente váltakozó vendég brandekkel is kiegészülünk, amelyek minden esetben world licensz együttműködések, mint pl. Walt Disney Company, Warner Brothers, DC Comics, Fox Studios, Frida Kahlo vagy a Coca Cola. Minden kollekciót a Sugarbird LAB csapata tervez, printel és gyárt Magyarországon, kizárólag magyar munkaerő bevonásával kiemelt figyelemmel a fenntarthatóságra. A márkák, valamint kollekciók különlegessége, hogy mindegyikben szerepel valamilyen formában maga az ikonikus Sugarbird madárka, ami a brand logója.
A saját márkáink:
Czukormadár (A CZUKORMADÁR kollekciók a magyar népművészeti UNESCO örökség és hagyomány témáit emelik a divat világába használva a különleges matyó mintázatot, valamint a heritage jegyeket.)
Queen and the gang (Az ikonikus Queen and the Gang kollekciók darabjai magába hordozzák a basic irányt párosítva a graffiti, valamint az utcai cool stílussal. Számos nemzetközi híresség választása.)
Vegan Sugar (A House of Sugarbrands legújabb márkájának első kollekcióját a fűszernövények és zöldségek ihlették. Hamarosan újabb irányzattal bővül a tematikus Vegan Sugar brand.)
Sugarbird Budapest (Fő iránya és jellegzetessége, hogy minden az ikonikus madárkáról, a márka logójáról szól.)
Jelenlegi Vendégbrandjaink:
Disney
Frida Kahlo
„Ha egyetlen szóval kellene jellemeznem a Sugarbird márkát, az mi lenne? Cukoráru!” - Hedvig Jagasics v. Csonka - a márka alapítója és tulajdonosa.
Fontosnak tartjuk, hogy a divatszakmát érintő problémákra mi is felhívjuk a figyelmet: Becslések szerint ma mintegy 168 millió 5-17 éves gyermek él a világon, akiket törvényellenes, egészségükre káros módon dolgoztatnak, a szegénység magát folyton újratermelő ördögi körébe taszítva őket. Ők a gyermekmunka áldozatai. A Sugarbird 2020. decemberétől hivatalosan is elkötelezett támogatója az UNICEF Magyarországnak.