DRK
A Dorko egy hazai, fiatal street style-és sportmárka.
A márka története a hatvanas évekbeli dorogi gumigyárban készített gumitalpú, gumiorrú tornacipőkig nyúlik vissza. A köznyelvben dorkónak hívott cipők 2014-ben születtek újjá egy felvállaltan magyar márka megalapításával.
A Dorko számára a kezdetektől fontos volt az együttműködés tehetséges tervezőkkel, feltörekvő zenészekkel, művészekkel és sportolókkal. Sokan és sokféleképp inspirálták az újraálmodott cipőket.
Igazi csapatmunka áll a márka mögött, aminek köszönhetően lépésről lépésre tud fejlődni, és napról napra nagyobbat álmodni mind termékfejlesztés szintjén, mind pedig a Dorko zenei és művészi kollaborációit, sportban betöltött szerepét illetően.
Emellett azok a hazai társadalmi ügyek, amelyek egyébként kevésbé kerülnek reflektorfénybe, szintén nagyobb hangsúlyt kaphatnak a Dorko küldetésének köszönhetően. A Loyalty is Royalty kampány idén 7. alkalommal segít a magyarországi vakvezető kutyák képzésének támogatásában. A Nő Erő Jövő kezdeményezés pedig szintén évről évre kiemelt szerepet kap annak érdekében, hogy a nőket érintő lényeges ügyek minél nagyobb figyelmet kaphassanak.
Négy éve a sporttermékek is fókuszba kerültek a Dorko életében. Ekkor született meg a Dorko Hungary kollekció, amit azóta számos hazai sportszövetség és egyéni sportoló visel büszkén. Fucsovics Marci és Balázs Attila pedig már világszinten is képviselik a márkát teniszsikereiknek köszönhetően.